Fornøyde Kunder

Fornøyde kunder

Som for alle virksomheter er det viktig for oss at vi bidrar med verdi til våre kunder; forbedre, fornye og forenkle er vårt motto – med vår digitale og forretningsmessige innsikt.

I tillegg til en aktiv kundeoppfølging hele året gjør vi en kundeundersøkelse, som en del av vårt kundeårshjul, minst en gang i året.
Da spør vi våre kunder, hvor vi har aktive oppdrag og prosjektet, om hvordan vi og våre konsulenter leverer i disse oppdragene og prosjektene. Vi har fokus på å være lyttende, komme med konstruktive tilbakemeldinger og løsningsforslag på problemstillinger, tydelig i vår kommunikasjon, ta ansvar, levere resultater, være effektive, holde budsjett og tidsfrister og bidra med faglig dyktighet.

Den siste kundeundersøkelsen gjorde vi i månedsskifte november / desember 2017, og alle våre kunder svarte at vi leverte til eller over forventning på samtlige oppdrag. Vi har et snitt vi er stolte av, omtrent 50%-50% distribusjon mellom til forventing og over forventning. Undersøkelsen viser ellers at våre kunder er spesielt fornøyd med at vi tar mye mer ansvar enn forventet i alle våre oppdrag.

Vi forventer å fortsette å levere på eller over forventning til eksisterende og nye kunder i 2018.

Stikkord:

#innsikt #kunde

Del

Relaterte artikler

Meld deg på vårt nyhetsbrev!

Terje Løvås vei 1, 4879 Grimstad
Gravane 16, 4610 Kristiansand

378 00 000 
Kontakt oss

Firmafakta og kredittvurdering fra Bisnode

Terje Løvås vei 1, 4879 Grimstad
Gravane 16, 4610 Kristiansand

378 00 000 
Kontakt oss
Firmafakta og kredittvurdering fra Bisnode