Skip to main content

E-handelskonferansen 2018

Møt noen av Norges mest suksessfulle merkevarer innen e-handel på e-handelskonferansen i Kristiansand 1. Februar. Hør Komplett.no, Vipps, Virke, BliVakker.no, LOS, Cushman & Wakefield og Nordnet dele av sin kunnskap.

E-handelen vokser kraftig og passerte 100 milliarder kroner i 2017. Mange virksomheter starter opp ulike former for netthandel og internasjonale merkevarer begynner å få øynene opp for det attraktive nordiske e-handelsmarkedet. Norske virksomheter står nå overfor vanskelige veivalg om hvordan man skal kombinere de tradisjonelle salgs- og distribusjonskanalene med ulike former for e-handel og digitale kanaler.

Temaet for årets E-handelskonferansen er; Multikanalstrategi – løsningen på nye forbrukervaner og konkurransevilkår?

  • Hvordan kombinere tradisjonelle salgs- og distribusjonskanaler med ulike former for e-handel?
  • Fremveksten av nye kundeorienterte digitale tjenester og forretningsmodeller
  • Den gode helhetlige kundeopplevelsen som skaper verdi for kunde og virksomhet

E-handelskonferansen arrangeres av Egde Consulting og DNB, i samarbeid med Næringsforeningen og Bølgen & Moi. Halvdagskonferansen starter med lunsj på Bølgen & Moi kl. 11.00 (lunsj er inkludert i prisen) og avsluttes kl. 16.00. Mingling med drikke kl. 16.00 – 17.00.

Nettsted: http://ehandelskonferansen.no/

e-handel, Innsikt, konferanse